Thursday, March 07, 2024

世界級

某天早上,愛人跟我說,今日給你兩個驚喜。一個係我們會去星加坡,另一個係買咗兩張 Taylor Swift 嘅炒飛。實在太驚喜了,首先我不是 Taylor 迷,我只聽過一首佢嘅歌,而且我們這把年紀 😜 ⋯⋯ 愛人安慰我,不用擔心,我買嘅係VIP飛,個位好前,入場會有特別通道,唔會同人迫。聽後,我心想應該不會太糟吧。 前車可鑑,去之前先做點功課,否則跟其他 die heart fans 格格不入,冇癮收場。所以起行前,上網找找佢嘅資料,原來這位巨星的成功故事,同是包含了對音樂嘅熱誠,不跟規矩嘅行事方式,加上不斷變招,一次又一次的打破紀錄。我終於明白了,我們為何要越洋睇佢嘅演唱會。

演唱會當天一共有六萬幾人到場,這種盛大嘅場面我都是第一次參加。雖然當日天氣不似預期,沒有特別通道入場,好鬼迫人,搞到成身濕晒,仲要企足兩個幾鐘。我仍然覺得這次越洋參與是值得的,因為這是『世界級』!

雖然之前去過幾次新加坡,但今次感受大不同。同樣是夜遊 Marina Bay,一樣是那條 Merlion,不知是否心情不同,級數不一樣,今日眼中的新加坡靚咗好多,高貴咗好多 😜 !













No comments: