Friday, July 17, 2009

隨你鍾意

今晚忽然想吃西餐, 又想吃日本菜, 終於 t-robot賜我一隻出奇蛋, 一次過滿足我2個欲望, 放工後他到『我的最愛超市』買食材,一邊推著購物車一邊跟我通電, 需要的食材很快就買斉了, 依個係我常用嘅『遙距購物』方式 ... 快, 靚, 正,Thanks, YOU! 在家吃最好就是, 喜歡中西合璧又得, 西日合璧都可以, 最好係『隨你鍾意』。

是日晚餐: 松子仁無花果沙律 (Joy to the Kitchen) , 日本清酒煮蚌湯 (和三昧鐵板廚師), 羊扒配薯角 (Jamie Oliver@NOW TV)。個蚌湯真係好好味, 好鮮甜, 差不多每次我都會order依個湯, 廚師會用一個錫紙鍋放係鐵板上面, 加入日本清酒, 酸片, 大蔥﹠日本蚌, 煮一陣, 等蚌開口, 跟住用『明火』燒走清酒。




No comments: